This day will never happen again

This day will never happen again
This day will never happen again

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Πράγματα που ένιωσα στο πετσί μου τους τελευταίους μήνες...

Δεν ξέρουμε. Νομίζουμε πως ξέρουμε. Κι όλα τα κλισέ λέγονται και ξαναλέγονται επειδή θα ισχύουν πάντα κι επειδή παρ' όλα αυτά ακόμα να γίνουν δεδομένα. Επομένως, όσο προφανή και να σας φανούν τα παρακάτω...έχω να σας πω ότι και για μένα υπήρξαν κάποτε και πως κανένα από αυτά δεν είναι το ίδιο στην πράξη.

Η ζωη είναι δύσκολη, άδικη και δεν χρωστάει σε κανέναν. 
Δυστυχώς όσα ονειρεύεσαι δεν έρχονται ουρανοκατέβατα, όσο και να τα θέλεις. Πρέπει να προσπαθείς. Και όταν μιλώ για προσπάθεια, εννοώ να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Ξεπερνάω τον εαυτό μου σημαίνει κάνω πράγματα που δε θα έκανα αν ήμουν εγώ. Αντιθέτως, κάνω πράγματα που φοβάμαι, που αμφισβητώ, που είναι πέρα απ' τους ορίζοντες που έχω επιβάλλει στον εαυτό μου. Ξεπερνάω τον εαυτό μου σημαίνει αναθεωρώ το ποιος είμαι και το χτίζω απ' την αρχή.
Το να κλείνεσαι πού και πού στον εαυτό σου κάνει καλό.
Ο άνθρωπος έχει ανάγκη να σκέφτεται. Αν δεν περισυλλογίζεται, δεν έχει την ίδια εξέλιξη. Υπάρχουν φορές που η ρουτίνα, οι καθημερινές συναναστροφές, το περιβάλλον μας και οι επιρροές που μας ασκεί, μας απορροφούν και μας κάνουν να "ξεφεύγουμε από τον εαυτό μας". Ξεχνάμε αυτά που θέλουμε πραγματικά απ' τη ζωή μας και αναλώνουμε την ενέργειά μας σε πράγματα που δε μας προχωρούν. Όταν ξεκουραστούμε απ' όλα αυτά, πρέπει να συλλέξουμε μερικά καύσιμα και να θυμηθούμε αυτά που ονειρεύομαστε για τον εαυτό μας και κατά πόσο η ζωή που κάνουμε τείνει να μας οδηγεί προς αυτά. 

Το ότι κάποιος δεν κάνει τις ίδιες επιλογές με εσένα, δε σημαίνει ότι κάνει λάθος επιλογές.Το τι επιλογές κάνει ο καθένας στη ζωή του, είναι καθαρά δικό του ζήτημα. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, δεν ευτυχούν με τα ίδια πράγματα και δε σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Έχουν άλλο συναισθηματικό κόσμο, έχουν άλλη οπτική και διαφορετικά ερεθίσματα. Δεν υπάρχει λόγος να αναλώνεσαι στην κριτική, κυρίως επειδή δε σου πέφτει λόγος. Λένε ότι όταν έχουμε πρόβλημα με τους άλλους, στην πραγματικότητα έχουμε πρόβλημα με τον εαυτό μας.. (Μήπως να το κοιτάξεις; ) Και μην υποτιμάς κανέναν... γιατί ακόμα κι αυτοί που θεωρείς "κατώτεροι" από σένα, μπορεί μια μέρα να έχουν καταφέρει όσα εσύ δε θα μπορέσεις ποτέ.. απλά από τύχη! (Συμβαίνουν κι αυτά...)

Τα social media μπορούν να σου κάνουν πολύ περισσότερο κακό απ' αυτό που νομίζειςΑυτό δε θα το σχολιάσω... Ας το σκεφτεί ο καθένας για τον εαυτό του..(άμα θέλει)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου