This day will never happen again

This day will never happen again
This day will never happen again

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Instagram: Η χαρά του #σέλφι_μάνιακ

Εδώ και τέσσερις πέντε μήνες το κινητό μου ήταν ένα από αυτά τα παλιά ΝΟΚΙΑ που είναι σκυλιά και δεν παθαίνουν τίποτα ακόμα κι αν τα πετάξεις κάτω γιατί έχεις νεύρα και γιατί είσαι ψυχοπαθής, και γιατί ως diva δεν μπορείς να ξεσπάσεις σε ένα απλό μαξιλάρι. Θες να γίνει ζημιά για να κάνεις αίσθηση.

Μια αγαπητή μου φίλη λοιπόν, μου έδωσε ένα αρκετά εκσυγχρονισμένο κινητό και τελικά μου είχε λείψει το κινητό με 3G και κάμερα, ακόμα κι αν η απουσία του δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητή. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω και εγώ Instagram όπως όλες μου οι φίλες γιατί η αλήθεια είναι ότι μ' αρέσουν πάρα πολύ οι φωτογραφίες κάθε λογής και το Instagram μου θύμιζε vlogging και επικοινωνία. Γι' αυτό έκανα και εγώ το λογαριασμό μου σαν μαζοποιημένη έφηβη.

Έχω να πω ότι μου αρέσε πάρα πολύ η πρώτη μου επαφή με το Instagram, πολύ πιο επίκαιρο και μοντέρνο απ' ότι τα άλλα μέσα. Ακολούθησα και τη Rihanna, αμέ! (Πόσο κούκλα αυτή η κοπέλα..)
Ωστόσο δεν αγνοώ ΤΗΝ ΠΟΖΕΡΙΑΑΑΑΑ που υπάρχει εκεί μέσα.
Όλοι είμαστε ποζέρια όμως... με τον δικό μας τρόπο!

Ωστόσο έχω να πω ότι το βασικό χαρακτηριστικό του Instagram είναι ότι μπορείς να είσαι όσο πόζερος θες, να βγάλεις όσες σέλφιες θες, να ανεβάσεις φωτογραφία τι τρως και τι πίνεις και ΑΚΟΜΑ δε θα σε κατακρίνει κανείς γιατί αυτό είναι το νόημα αυτού του κοινωνικού δικτύου!

Για να μη μιλήσω για το πόσο ευκολότερα γίνεσαι δημοφιλής ή παιρνεις likes.                                                                                                                      likes!
                                                                                                     likes!                          likes!
                                                                                                                      likes!
                                                                                                         likes!                              likes!

Γι'αυτό και είναι τόσο δημοφιλές το Instagram, γιατί έχουμε ξεφύγει από τα όρια αυτοπροβολής του facebook και χρειαζόμαστε έναν χώρο πιο ανοιχτό στην έκφραση της αυταρέσκειάς μας.
Sad but true!

Ωστόσο δε θα κατακρίνω κανένα γιατί πιστεύω πως όλοι έχουμε κοινά χαρακτηριστικά και απλώς κάποιοι το φωνάζουν ενώ άλλοι όχι. Έχουμε κράξει πολύ τα κοινωνικά δίκτυα και δεν ξεκολλάμε από πάνω τους. Ίσως θα 'πρεπε να αφήσουμε τον καθένα να κάνει ό,τι θέλει κι αντί να τον βλέπουμε επιφανειακά και να τον κράξουμε, να πούμε ότι απλώς είναι διαφορετικός από εμάς για τον χ ψ λόγο! Και η διαφορετικότητα είναι καλή!!




ΥΓ-> Καλή Εξεταστική!!

Τα φιλιά μου

8 σχόλια:

  1. Εγώ έχω καταλάβει ότι το Instagram είναι η χαρά της μανικιουρίστας-πεντικιουρίστας. Και όσων έχουν τα σχετικά φετίχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ισχύει!! Δ εν κακό όμως παίρνεις και ιδέες χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ίνσταγκραμ αλλά νόμιζα ότι αυτό ήταν το μέρος όπου το 90% των φωτογραφιών είναι φαγητά που αντί να τρώγονται, φωτογραφίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσικα! παιρνεις cocktail με τις φιλες σου τα βαζεις ολα μαζι και τα βγαζεις πικ.
      Κι εγω το κανω, θα το ομολογησω! Αλλα το κραταω μακρυα απο τα social media. αρα ειμαι αθωα, δεν ειμαι?

      Διαγραφή
  4. Το Ίνσταγκραμ είναι too mainstream για μένα. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχω instagram και γενικα δεν συμμετεχω στα socials αλλα εχει ο αδερφος μου και ολες ανεβαζουν τα στηθη τους ειδικα το καλοκαιρι... πρεπει να φτιαξω και εγω! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή